Vanliga frågor


Hur kan jag betala i butiken?

Du kan betala säkert i butiken med Klarna, PayPal eller Swish.

Hur lång är leveranstiden?

Vår vanliga leveranstid är mellan 1-3 arbetsdagar för de varor som finns på vårt lager.

När vi har hanterat din beställning, så kommer vi att mejla dig en orderbekräftelse och i samband med detta mejl så informerar vi även om lagerstatus och eventuell leveranstid. Då många av våra produkter är beställningsvaror, så kan vi behöva invänta svar från leverantören innan vi kan ge dig ett korrekt svar, dock kommer vi att senast 48 timmar efter att ordern är lagd ha kontaktat dig.

Hur gör jag en retur?

I ditt paket medfölje en returfraktsedel för retur. Följesedel ska följa din retur.
I övrigt ber vi dig läsa våra Köpvillkor.

Hur kan jag spåra mitt paket?

På din orderbekräftelse finns ditt trackingnummer som du använder när du följer ditt paket.
Vill du vi ska hjälpa dig? Bara att skicka ett mail till [email protected] så hjälper vi till.

Vilken logistik använder ni?

För det mesta använder vi Schenker till ditt närmaste ombud, skulle vi använda annat logistikföretag meddelar vi dig detta. Mindre paket kan skickas med PostNord direkt till din brevlåda.